توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.
AbuDhabi

گشت شهری ابوظبی

Abu Dhabi City Tour

بلیط
بلیط
با ارائه ووچر یا کوپن تخفیف و پرداخت هزینه یک بلیط درب گیشه دو بلیط دریافت می کنید. توضیحات بیشتر
موارد بلیط بصورت پرداخت کامل می باشد و هزینه ای در بدو ورود ندارد.

قیمت اصلی

نرخ اصلی گشت شهری ابوظبی ۲۵۰ درهم میباشد.
این تور را با ۶۰ درصد تخفیف از سایت دبی ووچر تهیه کنید!
کودکان زیر ۳ سال رایگان
آدرس :  ابوظبی
ساعت :  همه روزه

امکانات تور

  • گشت شهری ابوظبی:
    رفت و برگشت از درب هتل
    بازدید دنیای فراری
    مسجد شیخ زاید
    بازار سنتی ابوظبی
    رانندگی در امتداد ساحل کورنیش
    روستای میراث فرهنگی
    هتل قصر امارات ابوظبی
    موزه ابوظبی
     
  • همه روزه – ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۰۰ صبح به مدت ۹ ساعت
  • روزهای جمعه بازدید از مسجد شامل تور نمیشود و شروع تور از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۰۰ میباشد.

گشت شهری ابوظبی

برای درک عمیق فرهنگ و میراث عرب ها لازم است که به گشت و گذار به ابوظبی بروید. گشت شهری ابوظبی شما را به بهترین مکان های توریستی شهر امارات می برد. تور لیدر محلی ما به شما کمک می کند تا به بهترین شکل زیبایی تاریخی و معماری جاذبه های شهر را کشف کنید. ما شما را در محل اقامت یا هتلتان در دبی سوار می کنیم و شما را به ابوظبی می بریم. فاصله ابوظبی تا دبی در حدود ۱۴۰ کیلومتر و یک ساعت و ۳۰ دقیقه رانندگی می باشد. تور ما با بازدید از مسجد شیخ زاید شروع می شود، که بانام مسجد جامع نیز معروف است. برای بازدید از دیگر تور ها می توانید به سایت بریم دبی و دبی ووچر مراجعه کنید. گشت شهری ابوظبی گشت شهری ابوظبی به دنبال آن مکان هایی مانند مسیرهای کوهستانی ابوظبی، کاخ امارات، مرکز فرهنگ و میراث ابوظبی و غیره را بازدید می کنید. گشت شهری ابوظبی گشت شهری ابوظبی سپس به فروشگاه معروف WTC می روید و از تجملات غیر قابل مقاومت آن لذت می برید. این تور هم چنین شما را به جزیره معروف یاس با یکی از بزرگترین پارک های موضوعی جهان در نوع خود، یعنی پارک فراری می برد. گشت شهری ابوظبی

پوشش مورد نظر برای بازدید از مسجد شیخ زاید

کل تور حدود نه ساعت زمان می برد و در پایان تور، ما شما را در محل اقامتتان در دبی پیاده می کنیم. به این تور بروید تا از مناظر شگفت انگیز ابوظبی لذت ببرید. افراد به صورت انفرادی نیز می توانند این تور را، با توجه به در دسترس بودن آن و هماهنگی با زمان خروج گروه رزرو کنند. ما نیز می توانیم بنا به درخواست شما و با پرداخت هزینه ی اضافه، برای شما ترانسفر از دیگر شهرها را نیز هماهنگ کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *