توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

موزه مادام توسو دبی

Madame Tussauds

ووچر
ووچر
با ارائه ووچر یا کوپن تخفیف و پرداخت هزینه یک بلیط درب گیشه دو بلیط دریافت می کنید. توضیحات بیشتر
موارد بلیط بصورت پرداخت کامل می باشد و هزینه ای در بدو ورود ندارد.

قیمت اصلی

بلیط استاندارد + موم دست درب گیشه ۱۸۰ درهم
بلیط vip شامل بلیط ورودی- کتابچه راهنما- عکاس و موم دست درب گیشه ۳۰۵ درهم
آدرس :  دبی - جزیره بلو واترز
نزدیکترین مترو:  ترام Jumeirah beach residence 2
تلفن هماهنگی :  97148733042+
ساعت :  همه روزه 12:00 الی 20:00
  • دبی با جاذبه های جالب غریبه نیست و موزه مادام توسو دبی یکی از جدیدترین آنهاست . مادام توسو دبی که در جزیره بلوواترز، نزدیک به عین دبی واقع شده و از زمان افتتاح علاقه مردم محلی و گردشگران را برانگیخته است.موزه مادام توسو دبی اگرچه جدید است، اما دارای مدل‌ها یا مجسمه‌های مجموعه‌ای از افراد مشهور است. در اینجا، مدل‌های مومی هنرمندان و ستاره‌های محلی و بین‌المللی را خواهید یافت.

    مادام توسو دبی به مناطق مختلفی تقسیم می‌شود که شامل پارتی موسیقی، مد، فیلم، رهبران، رسانه، بالیوود و ورزش می‌شود. برخی از سلبریتی‌های مشهوری که مدل‌های مومی آن‌ها را در اینجا پیدا می‌کنید، ملکه انگلستان، وین دیزل، جاستین بیبر، بالقیس، لوئیس همیلتون، ویرات کوهلی، ویکتوریا بکهام، کایلی جنر و غیره هستند.همچنین مدل‌های سیاستمدارانی مانند نارندرا را خواهید یافت. مودی، شی جینگ پینگ، دونالد ترامپ و غیره اینجا. مدل‌های موزه مادام توسو با استفاده از همان تکنیک‌هایی ساخته شده‌اند که حدود 200 سال قبل توسط هنرمند مادام توسو استفاده می‌شد.نه تنها می‌توانید این چهره‌های واقعی را ببینید، بلکه می‌توانید با مدل‌های مورد علاقه‌تان در موزه لمس کنید، بغل کنید و عکس بگیرید. بنابراین، هنگام بازدید از موزه مادام توسو، فراموش نکنید که دوربین خود را همراه داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *