توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

مرکز‌دیدنی خانه اپرا دبی

Opera House Dubai

یکی از برترین مرکز دیدنی ،خانه اپرا دبی می باشد . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته شده است شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی می باشند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص برای هدفی خاص طراحی شده است.
نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن می باشد و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.

dubai-opera-house

ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است. dubai-opera-house1

خانه اپرای دبی بسیار زیباست و از دیدنی های دبی می باشد که از ساحلهای شنی و امواج اقیانوس این منطقه برگرفته شده است آرامش اقیانوس را به ذهن می آورد و هماهنگی فوق العاده ای با طبیعت منطقه ایجاد کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *