توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

فستیوال های دبی

18 جولای 2019مهدی فرهادیاطلاعات سفر, بلاگ

دبی در کنار همه سرگرمی ها و تفریحات بی نظیر، هر ساله فستیوال ها و جشنواره های جذابی را برای توریست ها برگزار می کند که اکثر این فستیوال های جذاب در فصل های پر تردد سال و بین ماه های نوامبر تا مارچ و زمانی که هوای این شهر در مطبوع ترین حالت خودش قرار دارد، اجرا میشود. پس با ما همراه باشید تا در مورد این فستیوال ها بیشتر بدانید.

فستیوال خرید دبی:

حتما شنیده اید که دبی یکی از بهترین و لذت بخش ترین مقاصد برای خرید کردن شمرده می شود و از لذت بخش ترین تفریحاتی که می شود در این شهر تجربه کرد، قدم زدن در مراکز خرید لوکس و مدرن هست. اما جالب است بدانید که یکی از محبوب ترین جشنواره های خرید دنیا، به صورت سالانه در ماه های دسامبر و ژانویه در دبی برگزار می شود و در سال 2020 این جشنواره از 24 دسامبر تا 24 ژانویه ادامه دارد.
در کنار این فستیوال، تفریحات و سرگرمی های دیگری هم در خیابان ها وجود دارد و همه شهر پر از کنسرت های زنده، فشن شو ها و آتش بازی های جالب و هیجان انگیز می شود و  مطمعنا یکی از بهترین خاطرات رو برای توریست ها و ساکنین دبی فراهم می کند.
این فستیوال حراج های فوق العاده و غیر قابل تصوری دارد، در این مدت اجناس تمام فروشگاه های مراکز خرید دبی با قیمت های بی نظیری به فروش می رسند و شرایطی رو به وجود میاورند که همه افراد از همه برند های و مراکز خرید بنوانند به راحتی خرید کنند.

فستیوال موسیقی دبی:

همان طور که گفتیم دبی مقصد بسیار مناسبی برای سفر است چرا که در همه زمینه ها و برای تمامی سلیقه ها ، برنامه های مفرح و سرگرم کننده دارد و در این شهر فوق مدرن هیچ گاه حوصله کسی سر نمی رود، در این جا برای افرادی که دوستدار هنر و موسیقی هستند هم برنامه هایی برگزار می شود که فستیوال موسیقی دبی از آن جمله است و می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و لحظات بسیار خوشی را برای شما به همراه داشته باشد.
این جشن که طرفدار زیادی دارد هر ساله در ماه جون به مدت ۱۰ روز در یک فضای باز همراه با نمایش و برنامه های متنوع، برگزار می‌شود.

ماراتون دبی:

یکی دیگر از فستیوال های جذاب امارات متحده عربی، ماراتون دبی است که 3 مسابقه مختلف در آن برگزار می شود: مسابقات 3 کیلومتری، 10 کیلومتری و 50 کیلومتری
هر ساله مردم از سراسر جهان به دبی می آیند تا در این رویداد زیبا شرکت کنند. هزینه ورودی این فستیوال بسیار اندک است و از طرفی رویداد ماراتون دبی یک رویداد خیریه ای است و باعث می شود که مردم از سراسر دنیا با پیشینه های مختلف در این مسابقه تندرستی و استقامتی شرکت کنند.
محل برگزاری این رویداد مدینه جومیراه می باشد و زمان برگزاری آن در سال 2019، 25 ژانویه می باشد.

فستیوال اسب دوانی دبی:

بدون شک این فستیوال یکی از مهیج ترین فستیوال هایی است که در جهان برگزار می شود و هر سال سیل جمعیت برای شرکت و تماشای این رخداد مهم توریستی به دبی می آیند، فستیوال اسب دوانی دبی در دنیا مشهور است و در بین گردشگران بسیار محبوب و خاص می باشد، اگر بخواهید در این فستیوال شرکت کنید باید در ماه مارس میلادی به دبی سفر کنید تا بتوانید به تماشای آن بنشینید، این فستیوال تنها یک فستیوال نیست که در حقیقت یکی از بزرگ ترین و مشهورترین مسابقات ورزشی دنیا می باشد که برنده 6 میلیون دلار جایزه را به خانه می برد.

 

فستیوال صحرای کلاسیک دبی گلف:

صحرای کلاسیک دبی بزرگترین رویداد گلف در امارات متحده عربی است. این فستیوال هر ساله در شهر دبی برگزار می شود وجایزه برنده گلف آن 3 میلیون دلار است و فستیوالی جذاب برای دوستداران گلف در سراسر دنیاست. محل برگزاری این فستیوال کلاب گلف امارات است و زمان برگزاری آن در سل 2019 از 23 تا 26 ژانویه می باشد.

 

فستیوال بین المللی فیلم دبی:

فستیوال فیلم دبی یکی از جذاب ترین فستیوال ها در منطقه و همچنین اروپا برای دوستداران دنیای سینماست و خیلی از ستاره های هالیوودی، تهیه کنندگان و کارگردانان دنیا به دبی می آیند تا در این فستیوال شرکت می کنند و از فیلم هایشان رونمایی کنند. محل برگزاری این فستیوال پالم جمیراه است.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *