توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

مرکز‌دیدنی برج العرب دبی

Burj Al Arab Hotel

Burj-Al-Arab

مرکز دیدنی برج العرب دبی نام یکی از هتل های هفت ستاره در دبی، امارات متحده عربی می باشد. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده‌است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارد. غالباً هتل برج العرب را «تنها هتل ۷ ستاره جهان» می‌نامند اما همیشه تعداد ستاره‌های آن مورد بحث بوده است. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. اجاره کوچک‌ترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست.

این هتل به شکل حرف V است که یک دکل به آن متصل شده‌است. در فضای بین بالها یا همان V شکل، یک atrium (فضای میان خانه) بوجود آمده که در جلوی آن خمیدگی دارد. در طی روز، کالبد و بدنهٔ سفید یک نور شیری و لطیفی را داخل هتل ایجاد می‌کند در حالیکه شیشه شفاف جلو، مقدار زیادی نور و روشنایی ایجاد می‌کند. در شب، هم بیرون و هم درون ساختمان توسط نورهای متغیر، روشن می‌شود. حدوداً بالای ساختمان یک فرودگاه هلیکوپتر بی نظیر توسط یک پایه نصب شده‌است. این باند فرود هلیکوپتر چندین اتفاق مهم و قابل توجه را نشان داده‌است: گلف باز مشهور تیگر وودز چندین توپ گلف را به خلیج فارس پرتاب کرد. در فوریه سال ۲۰۰۵ تنیس بازان حرفه‌ای راجر فدرر و آندره آغاسی یک بازی را درارتفاع ۲۱۱ متری انجام دادند که این باند فرود به صورت موقت به یک زمین تنیس تبدیل شده بود. این باند فرود هیچ حفاظ و نرده‌ای ندارد.

لابی آتریوم برج العرب بلندترین آن در نوع خود در جهان بسیار بی نظیر است. زیرا در ارتفاع ۱۸۰ متری واقع شده. آتریوم بیش از یک سوم فضای داخل هتل را در برمی گیرد. درحالیکه معماری بیرونی هتل یک معماری کاملاً مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی بصورت بسیار لوکس می‌باشد. در لابی نیم طبقه، یک فواره، یک ستاره سه بعدی اسلامی را بوجود می‌آورد. با وجود اندازه بزرگ برج العرب، تنها ۲۸ طبقه دوبل با ۲۰۲ سوییت دارد. کوچک‌ترین سوئیت ۱۶۹ متر مربع و بزرگ‌ترین آن ۷۸۰ متر مربع می‌باشد. قیمت هر سوئیت، از ۱۰۰۰ دلار(هر شب) تا ۱۵ هزار دلار متغیر است و سوئیت سلطنتی گرانترین آن است، که شبی ۲۸ هزار دلار می‌باشد. ستونهای سفید توسکانی و راه پله‌های مارپیچ مرمری با برگهای کار شده بر روی نرده‌ها تأثیر هنر کلاسیک را بر روی طراحی داخلی هتل نشان می‌دهد. حمامهای SPA مانند با موزائیک‌های کف و دیوار با شکلهای هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت می‌شود، قابل توجه‌است.

امکانات هتل برج العرب

استخر در فضای باز
فعالیت های تفریحی: باشگاه ورزشی، بیلیارد، اسکوآش، پارک آبی، سونا، کتابخانه، زمین بازی مخصوص کودکان، کلاب کودکان، ماساژ
غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، امکان صرف صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی
اینترنت: اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و در اتاق ها
پارکینگ: استفاده از پارکینگ این هتل برای میهمانان رایگان می باشد.
خدمات: گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان ،کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، اتوشویی، رختشورخانه، مرکز تجار ،سالن برگزاری جلسات، روزنامه ،سوئیت خانوادگی،آسانسور ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن پرستار بچه ، خدمات تورها، اتوشویی، آرایشگاه، فروشگاه، امکانات ویژه معلولین

قوانین هتل برج العرب دبی

تحویل اتاق به گردشگران: از ۳ بعد از ظهر
تخلیه اتاق توسط گردشگران: تا ۱۲ ظهر
هزینه کنسل کردن اتاق: هزینه کنسل کردن اتاق ها بسته به نوع اتاق رزرو شده تفاوت دارد.
کودکان و تخت اضافه: برای کودکان زیر ۱۱ سال میتوان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. هزینه استفاده از تخت اضافه برای هر شب هر نفر ۱۵۰۰ درهم می باشد. برای کودکان زیر۳ سال میتوان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. درهر اتاق فقط امکان وجود یک تخت اضافه وجود دارد.
میهمانان نمیتوانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.
توجه: حتما قبل از سفراز اعتبار ویزای خود مطمئن باشید!
طبق قوانین امارات متحده عربی تمام میهمانان باید دارای پاسبورت و کارت شناسایی معتبری باشند.

Burj-Al-Arab1 Burj-Al-Arab2 Burj-Al-Arab3

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *