توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

مرکز خرید مارینا مال دبی

marina mall dubai

مرکز خرید مارینا مال در دسامبر ۲۰۰۸ در دبی افتتاح شد. در این مرکز خرید هر نوع جنسی چه لباس، چه لوازمی نظیر ساعت، کیف، کفش و حتی لوازم زینتی، برقی، طلا، جواهرات و … را می توان تهیه کرد. یکی از مراکزی که بسیاری از فروشندگان و حتی توریست ها از آن ها خرید می کنند.
این مرکز خرید محل پر رونقی می باشد که بسیاری از تجار ایرانی و عرب در آن جا پاتوق دارند. دبی مارینا‌ مال یکی از بزرگترین مرکزهای خرید در دبی می باشد.
در مارینا مال فواره های زیبا و موزیکال وجود دارند که شب ها زیبایی چندانی دارند. سقف مرکز خرید دبی مارینا مال مانند سقف مدرسه ای به نام هاگوارتز می باشد و یک پرچم بزرگ ۱۲۳ متری دارد که رکورد بزرگترین پرچم دنیا را شکسته است .

dubai-marina-mall

مارینا‌ مال دارای ۱۶۰ فروشگاه می باشد. فروشگاه ها و برندهای معتبری از قبیل H&M ،Mothercare، ریبوک، منگو، بوتس، اسباب بازی فروشی، سوپرمارکت های زنجیره ای انگلیسی و تعداد زیادی کافه و رستوران در این مرکز خرید وجود دارد.
مارینا مال به خاطر نزدیک بودن به ساحل، فضا و چشم‌اندازی زیبا دارد. اینجا به بزرگی مرکز خرید امارات یا دبی مال نیست.
مارینا مال در چهار طبقه و در فضایی بزرگ میزبان بیش از ۱۳۰ اوت لیت است اما در عوض رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی هستند و درضمن مارینا مال میزبان جشنواره خرید در دبی می باشد.

Dubai-Marina-Mall-pic-1

dubai-marina-mall-2

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *