توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

یکی از بهترین کارهایی که اغلب مردم در سفرهایشان انجام می دهند، خرید کردن است. در این میان تعداد و تنوع زیاد فروشگاه های مختلف می تواند کمی گیج کننده باشد. اوت لت مال ها گزینه های قابل توجهی هستند که می توانید در آن ها خریدهای خوب انجام دهید.
اگر به دنبال لذت خریدی متفاوت و به صرفه هستید ما به شما اوتلت مال را پیشنهاد می کنیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می توان اغلب مجموعه هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی شوند، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خریداری کرد. امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده اند.
اوت لت استور دبی اولین مرکز خرید اوت لت در خاورمیانه و میزبان بیش از ۱۲۰۰ برند برتر جهانی مانند دی کی اند وای، بربری، نایک، منگو می باشد و همچنین برند های تامی نیز برای کودکان یافت می شود. این بازار بزرگ به خرده فروشی اختصاص داده شده و مقصدی نهایی برای کسانی است که به دنبال تخفیف های باورنکردنی هستند.


اغلب اجناس موجود در این مرکز و ۲۴۰ فروشگاه آن با ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به فروش می رسند که شامل انواع لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و اجناس دیگری می شود. البته همان گونه که قبلا هم توضیح دادیم، این اجناس به روز محسوب نمی شوند و ممکن است برای اشخاصی که به، به روز بودن اهمیت می دهند ناامید کننده باشد.
همچنین یک شهربازی کوچک chakibiz نیز برای کودکان وجود دارد و شما می توانید باخیال راحت فرزندان خود را بدون پرداخت هزینه ای در این مکان بگذارید و به خرید خود بپردازید. همچنین اگر خسته شدید می توانید در سالن استراحت آن استراحت کنید. روزهای یکشنبه و چهارشنبه به ازای هر ۱۰۰ درهم خرید می توانید یک فنجان قهوه مهمان این مرکز شوید و با تهیه‌ی کارت پلاس اوت‌لت (Outlet Plus Card) از بسیاری از فروشندگان تخفیف‌های بیشتری دریافت کنید. اما به خاطر داشته باشید که پس از تهیه این کارت ها از باجه های خدمات مشتریان، تنها یک روز فرصت دارید که از آن استفاده کنید، زیرا روز بعد کارت شما فاقد اعتبار خواهد بود.
از دیگر مشخصه های این مجموعه می توان به غذاخوری برتر نظیر رستوران های با کیفیت مانند کلد استون کیریمِری، شیرینی فروشی فرانسوی،استارباکس، KFC، حاتم، New York Fires، Curries & Grills، برگر کینگ، همچنین رستوران چاکی نیز که به طبخ انواع فست فودها با سالم ترین روش ممکن می پردازد اشاره کرد.

امکانات اوت لت مال دبی

  • رستوران و غذاخوری هایی که غذایی با کیفیت بی نظیر ارئه می دهند.
  • شیرینی فروشی های صاحب برند که انواع مختلفی از شیرینی های خاص را به فروش می رسانند.
  • دستگاه خودپرداز در فروشگاه ها وجود دارد.
  • کارواش ماشین موجود است.
  • امکان تهیه رایگان ویلچر برای افراد دارای معلولیت وجود دارد.
  • خدمات جهت نگهداری چمدان‌ ها و امانت سرا وجود دارد.
  • دارای نمازخانه زنانه و مردانه است.
  • اتاق ویژه برای نوزاد و مادر موجود است.
  • راهنما مسلط به زبان فارسی آماده همکاری است .
  • پله برقی و آسانسور در ساختمان اوت لت مال دبی موجود است.
  • اتاق کمک های اظطراری درمان موجود است.
  • سیستم سرمایش و تهویه هوای مرکزی نیز از دیگر موارد مهم در این ساختمان محسوب می شود.
  • امکان exchangeکردن پول خود در طبقه اول وجود دارد.

 

 دسترسی به اوت لت مال دبی

اوت لت مال در جاده العین قرار دارد. از دو طریق تاکسی و اتوبوس می توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید. البته با خط مترو ۶۶ نیز می توانید به اوت لت مال رفته ولی کمی پیاده روی از ایستگاه مدنظر تا ساختمان اوت لت مال دبی وجود دارد. و بهتر از از اتوبوس استفاده کنید، اتوبوس شماره 66 و 67نیز برای انتقال مسافران به این مرکز آماده ارائه خدمات می‌ باشد.

چگونه با استفاده از اتوبوس به اوتلت مال بروم؟

  • از دبی مال به اوتلت مال: اگر در دبی مال حضور دارید بعد از حدودا 7 دقیقه پیاده روی به سمت ایستگاه  Burj Khalifaبروید ،خط اتوبوس 29 را سوار شوید  و در ایستگاه مترو و اوتوبوس  Al Fahidieپیاده شوید و مجددا از اتوبوس شماره66  سوار شوید و در ایستگاه Ahazij Underpass  پیاده شوید و بعد از حدودا 10 دقیقه پیاده روی) 1.3 کیلومتر) به اوتلت مال خواهید رسید.
  • از مردیف به سمت اوتلت مال: اگر در مردیف حضور دارید بعد از حدودا 16 دقیقه پیاده روی به سمت ایستگاه اتوبوس مردیف بروید ، سوار اتوبوس 367 شده و در ایستگاه rashidia پیاده شوید، در آنجا از اتوبوس44 استفاده کرده و در ایستگاه Oud Metha  پیاده شده و مجددا بااستفاده از اتوبوس شماره 66 در ایستگاه Ahazij Underpass  پیاده شوید و بعد از 10دقیقه پیاده روی (1.3 کیلومتر) به اوتلت مال خواهید رسید.

البته در صورتی که از ماشین شخصی استفاده می کنید از مرکز دبی ، در جنوب خیابان شیخ زاید، از دبی مارینا و جبل علی رانندگی کنید، تابلو اوت لت مال در سمت چپ شما خواهد بود .

اوت لت مال دارای خدمات شاتل از چند هتل مطرح شهر دبی نیز می‌ باشد. هتل هایی که در منطقه دیرا، بور، جمیرا، دبی مارینا و جاده شیخ زاید قرار دارد از هتل به صورت مستقیم دارای حمل و نقل به سمت اوت لت مال می‌ باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر محل و ساعت حرکت شاتل ها از طریق ایمیل . tourism@dubaioutletmall.com در ارتباط باشید.

ساعت کاری این مرکز خرید در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب می باشد.

 

برنامه زمانی  اتوبوس

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *