توجه، لطفا قبل از پرداخت موارد مد نظر را روی واتساپ هماهنگ فرمایید. حداقل مبلغ خرید ووچر جهت ارسال ۷۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

مرکز خرید سوق مدینه جمیرا | Souk Madinat Jumeirah shopping mall

دبی یکی از مرکزهای خرید سنتی – عربی دبی می باشد که گردشگران می توانند از تماشای مناظر زیبای این بازار و خریدی شگفت انگیز در کنار هم  لذت ببرند. انواع مختلف فروشگاه های خرده فروشی، از جواهرات و عتیقه جات گرفته تا ترشیجات و ادویه جات در این بازار یافت می شود.
مسافران می توانند در کنار خرید از راهروهای پیج در پیچ و تو در تو و آب راه های کوچک و فانوس روشن آن نیز دیدن فرمایند. در این بازار همچنین مسافران از صرف یک غذای دلپذیر در رستوران های بین المللی هم لذت خواهند برد. با توجه به این که با ورود به این مرکز خرید گردشگران به طو همزمان خرید کرده ، از بنای زیبای بازار که معرف فرهنگ و تاریخ دبی است ، لذت می برند. میتوان به طور قطع از این مرکز خرید به عنوان یکی از جاذبه ای توریستی شهر یاد کرد .

jmira-mall

مسافران می توانند در کنار خرید از راهروهای پیج درپیچ و تودرتو و آبراه های کوچک و فانوس روشن نیز دیدن کنید. در این مرکز همچنین مسافران از صرف یک غذای دلپذیر در رستوران های بین المللی لذت ببرند.

jmira-mall1

پارکینگ این سوق برای ساعت اول بازدید رایگان است اما برای ساعت دوم هزینه آن ۱۰ درهم و برای هر ساعت اضافه تر ۵ درهم می باشد.

jmira-mall3

jmira-mall2

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *